Nabízím tyto služby:
⦁ VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA
Delegujte na mě pracovní činnosti, které nestíháte nebo vás nebaví a věnujte se podstatě svého podnikání, či jeďte bez obav na dovolenou.
Stanovení výše mé odměny se vždy odvíjí dle náročnosti práce a konkrétních požadavků klienta. Hodinový tarif se pohybuje v rozmezí 500 – 700 Kč/hod.
⦁ ÚČETNÍ
Postarám se o vaše účetnictví a daně, ohlídám důležité termíny, odešlu příslušné výkazy a zajistím komunikaci s úřady.
Cenu si stanovíme po vzájemné dohodě v závislosti na počtu dokladů a rozsahu požadovaných prací. Počáteční konzultaci k převzetí účetnictví poskytuji zdarma.
Základní cena za vedení účetnictví je 4 000,- Kč měsíčně a 2 000,- Kč měsíčně za vedení daňové evidence, mzdy 250,- Kč měsíčně za jednoho zaměstnance.
Za hodinu individuální konzultace si účtuji 600 Kč.